- SPOSOBY PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW
Przedszkole przyjmuje załatwia sprawy dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
- dokumentację kancelaryjną- wg Instrukcji kancelaryjnej
- dokumentację kadrową i finansową wg odrębnych przepisów
Sprawy można załatwiac ustnie lub pisemnie.
Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia trudności.
2. TRYB ZAŁATWIANIA SPRAW:
A) Przyjęcie lub wypisanie dziecka z przedszkola, zaświadczenia, wydawanie decyzji administracyjnych, opinii, sprawy organizacyjne:
- dyrektor przedszkola ( w każdy poniedziałek i piątek w godzinach 7.00-12.00)
- upoważniony przez dyrektora pracownik ( w każdym dniu w godzinach 8.00-16.00)
B) Opłaty za przedszkole:
- wpłaty na podane konto bankowe do 15 dnia każdego miesiąca.
C) Bieżące informacje o dziecku:
- nauczycielki poszczególnych grup
D) Konsultacje indywidualne dla rodziców:
- w każdym czasie poza godzinami dydaktycznymi nauczyciela, po wcześniejszym uzgodnieniu z nauczycielem.
E) Przyjmowanie skarg i wniosków:
- zgodnie z Procedurą przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Informacje o artykule
Podmiot udostępniający: Przedszkole Publiczne Smerfy w Wierzchach
Odpowiadający za treść: Anna Mazur-Dąbrowska
Wprowadził informację: Anna Mazur-Dąbrowska
Edytował informację: Anna Mazur-Dąbrowska
Lista załączników: 1
Data wytworzenia informacji: 20.04.2018
Data udostępnienia informacji: 20.04.2018
Data ostatniej aktualizacji: 04.04.2022
Liczba wyświetleń: 1319